#läsitsnow wrap-up

Läs-it-snow readathon som Nelly höll i vid årsskiftet är slut och jag lyckades läsa 2 stycken böcker. Jag måste vara nöjd med det med tanke på att jag under första omgången inte läste en enda bok och under andra omgången var jag med mina vänner i Ylläs och firade nyår. Så två böcker är absolut godkänt ! Att vinsten ligger långt borta spelar ingen roll, det var inte därför jag deltog. Får alltid en sån fantastisk läslust av läsaloter och det behövs verkligen nu när jag tagit det stora steget och börjat läsa första boken i Game of Thrones serien. Phew.

Här är iallafall de två böckerna jag läste under Läs it snow.


Ett stort tack till Nelly som höll i trådarna !

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek