Goodreads - tag

Jag som relativt ny Goodreads-användare blev väldigt glad när jag hittade den här enkäten hos Kajsa.  Alltid roligt med taggar! Hoppas ni andra också vill göra den.


Vilken var den senaste bok som du markerade som ”read”?

My Point...And I Do Have One av Ellen DeGeneres

Vad har du just nu i din ”currently reading”?

Kampen om Järntronen av George R.R. Martin. 103 sidor av 737 sidor lästa.

Vilken var den senaste bok som du markerade som ”to read”?

Mr. Penumbra's 24 hour bookstore tack vare Elvira och recensionen hon länkar till.


Vilken bok planerar du att läsa härnäst?

Har några stycken jag verkligen vill läsa som nästa bok; Half Wild, The rest of us just live here, Crenshaw och The curious incident of the dog in the night-time. Men känner jag mig själv rätt är chansen stor att det blir någon helt annan.


Har du någon 2016 Reading Challenge?

Javisst, mitt mål är 20 böcker.


Har du någon önskelista?

Inget mera specifikt än min Want-to-read lista.

Vilken bok planerar du att köpa härnäst?

Har faktiskt inte något jag har planerat att köpa snart men nästa gång jag beställer nåt finns nog Sparks See me där i paketet. Det blir väl på bokrean då.

Har du några favoritcitat på Goodreads?

Absolut, det här underbara citatet som passar mitt liv som om jag sagt det själv. 


Vilken är din favoritförfattare?

Dan Brown och Nicholas Sparks är egentligen de enda två som jag läst så pass mycket av så jag kan säga att jag älskar det de skriver. VÄLDIGT olika men oj så jag njuter av att läsa nåt av dem.

Är du med i några grupper?

Jag är med i en hel grupp. Och t.o.m där har jag fuskat lite. Jag är nämligen med i Swedish Book Blogger. Men jag såg att ett par andra finländare också var med så jag är inte den enda. Och eftersom jag ändå bloggar på svenska så kände jag att kunde smita mig in dit.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek