Bort med facet och fram med stövlarna

Har funderat ett tag nu på att ändra bloggen lite efter att ha haft samma design i nästan 8 månader. Men när jag började fixa och ändra så märkte jag att jag verkligen gillar den som den ser ut. Jag trivs med färgerna och temat överlag. Men jag kände ändå att jag var tvungen att göra nåt. Men ville inte ändra den för mycket. Så det slutade med följande småändringar som inte borde vara allt för överväldigande.

Nytt: 

- Headern. Gillade verkligen den tidigare jag hade men jag kände att den var för hög så jag ville ha en lite lägre en så man ser annat än headern också när man klickar sig in på startsidan. Och lite trött var jag på att se mitt eget face hela tiden, även om jag älskade bilden. 

- Sidlänkar under headern. Äntligen, har tänkt fixa de här så länge men det har inte blivit av. Nu kan ni enkelt klicka er in på recensionerna eller till bokbloggskärleksinläggen. Under veckan kommer det komma någon sida till där också så håll utkik.

- Bilden till höger som visar att iregnet faktiskt är en bokblogg, vilket jag har saknat. På bilden syns några favoriter från de senaste åren. Texten i regnet finner jag ro syftar både på det konkreta regnet och på bloggen.

-Lite nya fonter på t.ex. inläggsrubriken. En sån liten sak gör så mycket för mig.

Hoppas ni gillar det !


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek