Hör upp alla bokbloggare !

Som många av er säkert sett hade jag under 2015 en fin samling gästbloggare här på bloggen som alla besvarade 20 frågor om bokbloggandet och läsande. Det var för mig väldigt roligt att ordna och varje vecka fick jag ett intressant inlägg av en bloggare att publicera. Alla inlägg hittar ni under fliken Bokbloggskärlek.

Nu har jag fixat ihop en hög nya frågor och presenterar härmed Mer kärlek åt bokbloggarna 2.0 ! Detta innebär att jag söker gästbloggare som vill locka nya läsare till deras blogg , tipsa om sina favoritbloggar eller bara besvara min enkät och kanske på så sätt få en idé om vem du är som bokbloggare.


Intresserad att höra mera eller se frågorna innan du bestämmer dig ?
 Maila mig på Lizahotta@hotmail.com 




Kommentarer

  1. Svar
    1. Tack snälla :) Roligt att det uppskattas :)

      Radera
  2. Låter kul! Är gärna med på ett hörn :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så roligt ! jag mailar dig under veckan med frågorna och lite mer information :D ha en bra vecka !

      Radera
  3. Åh jag vill också vara med!
    Kul idé!
    Kram Cissi
    gripdesign@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Älskar att läsa dessa inlägg! :)
    Jag är gärna med!

    e.backeby@gmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men vad kul ! Jag mailar dig under nästa vecka ! :D

      Radera
  5. Kul idé, jag är gärna med! :)
    sofie.tiger@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men så roligt ! Jag mailar dig under nästa vecka med mera info :D

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek