Jonathan Safran Foer skriver nytt

För er som läst fler än 2 inlägg på min blogg vet väl att Extremely Loud and Incredibly Close var det bästa jag läst någonsin och gav mig så mycket mer än the average book ger mig. Så nu när jag läste här att författaren till den kommer släppa nytt i september i år blir jag minst sagt lite pirrig. Tror verkligen inte på en lika fin läsupplevelse som Extremely Loud men jag är mycket intresserad av att läsa nåt annat av honom för att se vad jag verkligen tycker om honom som författare. Nu kommer jag följa med ljus o lykta efter mera information om boken och såklart cover release ! Romanen heter Here I Am.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek