Materiell lycka - Umeåshopping och Barnes and Noble beställning

Spenderade helgen i Umeå med min pojkvän och två av våra vänner. Bodde på hotell, åt god mat, var på bio och shoppade. Mycket. Detta resulterar i dagens bildbomb. 

Oh happiness ! Totoro approves. 

Har så svårt med doftljus annars men den här är perfekt. Doftar supergott och inte alls för starkt. 

Kom hem med en riktigt fin hög med seriealbum.
Saga vol 1 och izombie vol 2-4
Besökte också bokcafé Pilgatan, tack till Vargnatt för att du tipsade om det ! Det var underbart men det stängde tyvärr så tidigt att jag endast hade 15 minuter på mig. Hann alltså inte kolla mycket på böckerna men köpte dessa söta bokmärken, Nästa gång ska jag vara där längre. 

Beställde i början på september en beställning från Barnes and Noble och idag fick jag hem paketet. Där fanns Fangirl. Visst, den är superfin och jag längtar så efter att få läsa den men nu i efterhand ångrar jag nog att jag inte nöjde mig med en vanlig utgåva som kostar lite mindre. 

Den här å andra sidan ångrar jag inte en sekund ! Kommer nog älska den här serien har jag på känn. Och den var tjockare än jag trodde vilket var en väldigt positiv överraskning ! 
Sist men inte minst, mina fina Funko Pop Vinyls. Så fort jag har städat min bokhylla (som just nu ser hemsk ut) ska de få egna platser där. 
Och som slutsats till detta inlägg: Har så mycket bra oläst i hyllan och har spenderat alldeles för mycket pengar de två senaste månaderna så nu tänker jag ta det lugnt med frossandet så länge jag kan men åtminstone resten av detta år. Där, då var det sagt.


Kommentarer

  1. Galet fina saker! Blev avis på Fangirl också :D så fin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. är lite nervös nu bara att jag int ska tycka om fangirl lika mycket som alla andra hehe.. :D

      Radera
  2. Vad kul att du hann besöka Pilgatan lite i alla fall :D Och då har du fortfarande något att se fram emot nästa gång när du kan gå där längre :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vill tibax redan! Skulle ha kunnat spendera timmar där :) intressant också att di hade en hylla med singerade böcker :) tack än en gång för tipset ! Såna här ställen skulle jag aldrig ga hittat själv :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek