Lyssnar på läskig ljudbok

Försök att säga det snabbt 5 gånger..

Har sett Pax-serien lite överallt ett tag nu men den har aldrig lockat mig till 100% . När jag igår var på jakt efter en ljudbok hittade jag första boken, Nidstången. Lyssnade på första kapitlet och var fast. Morgan Alling är riktigt skön att lyssna på och fy så skrämd jag blev ett par gånger redan under de första minutrarna. Har nu kommit nästan halvvägs i boken och har ingen lust att åka till jobbet idag. Hoppas jag kommer älska serien lika mycket som jag vet många gör.

Och.. Vill så mycket ha de här underbart snygga Marshall hörlurarna!


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek