Loppisfynd - fyra böcker och en måne

Igår gick jag och mamma igenom så många loppisar vi hann på 4 timmar. Det blev ett race på 6 stycken loppisar. Vi missade ett par stycken. Här är vad jag fick med mig hem. En "månglob". Så fin, den ska stå bredvid min jordglob, dock är de båda lika stora. 

Böcker jag hittade var Bea Uusmas Expeditionen (yay, SÅ taggad att läsa!), lite finlandssvensk humor i Pleppoboken, novellsamlingen De odöda (ska läsas i halloweenhelgen även om vi inte firar halloween här) och Duma Key av Stephen King (jipii!). 


Kommentarer

  1. Gud vad fin mångloben är.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur, är så glad att jag hittade den :)

      Radera
  2. Expeditionen och Duma key är så bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh så roligt att höra ! Är riktigt sugen på att läsa nåt av King snart, allt för länge sen sist.

      Radera
  3. Mångloben är fantastiskt häftig!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek