Böckerna och seriealbumen jag bara måste ha

Alltså, det är inte ens 3 veckor sen bokmässan och alla de försvunna eurona men tydligen stillade det inte mitt köpsug. Det finns så många böcker och seriealbum jag vill ha just nu att jag blir galen. Men hej, jag fyller ju år om en månad så kanske någon där hemma fattar den diskreta vinken med detta inlägg. Iallafall har jag lovat mig själv att inte beställa nåt före i december.

Men här är de som jag tänker på dag och natt just nu.


Nimona - Laddade ner en preview av den här till kindlen för att få ett hum om vad den handlar om och jag fastnade på första sidan ! Känner på mig att jag kommer älska humorn och de underbara illustrationerna i Nimona. 

See Me - Nicholas Sparks nyaste roman som jag såklart behöver bara för att det är Sparks. 

Lumberjanes vol 2 - Beställde vol 1 för evigheter sen på Barnes and Noble (för att den då inte hade kommit på adlibris och trodde jag skulle få den snabbare från B&N) men har ännu inte fått den men jag bara vet att jag kommer gilla den här serien så volym 2 måste jag nog ha snart. Komsi komsi volym 1 också..

Crenshaw - Absolut ÄLSKADE The One and Only Ivan av Applegate så då jag såg att hon i höst skulle släppa en ny bok i likadan tappning blev jag överlycklig. Nu finns den på adlibris och jag har väldigt svårt att hålla mig från att köpa den. 

Alex+Ada vol 1 - intresset för seriealbum har också nått mig och Alex + Ada är en serie jag är mycket sugen på ! 

The Wicked + The Divine - samma sak gäller här. Den här serien är en som lockar mig väldigt mycket med sin historia och sina underbara illustrationer. 

Någon som har några tankar om dessa ? Vad är bra ? Vad är dåligt ?
Finns det nåt här som du också siktat in dig på ? 

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek