Fall Into Fantasy - lotteri

Sista läsalotdagen är här och vi kan slutspurta fram till midnatt. Jag kommer sammanfatta min läsalot under helgen men idag vill jag prata vinster. Det har varit så roligt att följa er alla på bloggar och bland instagrambilder under veckan och jag skulle vilja ge priser åt er alla. Men jag är inte Oprah. Så därför lottar jag ut en fin liten goodiebag istället.

Som jag tidigare nämnt gör jag lotteriet i samarbete med Veronica som driver företaget Garnknuten. Vi har länge pratat om att ordna ett lotteri i samband med att Harry Potter fyller 20 år i år och det här är resultatet.

Det du behöver göra för att delta är att följa mitt och Veronicas instagramkonton. Namn och länkar här nedan. Hos Veronica kan man också vinna mer HP-prylar under helgen så missa inte det ! I mitt lotteri behöver man alltså ha varit med i läsaloten för att kunna delta i lotteriet men i lotteriet på Garnknutens instagram kan alla delta.
I regnet
Garnknuten

Det här är vad ni kan vinna. 

En muminbok i serieformat, ett regnbågsreflex till höstmörkret, ett magnetiskt bokmärke och lilla, fina Hedwig gjord av Veronica. 

Imorgon kl 21 drar jag vinnaren 
så ni har fram tills dess på er att fullfölja det enkla steget. 




Kommentarer

  1. Jag vill gärna vara med i lotteriet, jag har sett till att följa både dig och garnknuten på instagram.
    Sen verkar jag ha något problem med Instagram från min mobil, har tagit bilder men såg nu att de inte har skickats och inte finns på Instagram, hmm???

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äsch vad tråkigt med såna problem... Jag kollade iallafall så ditt "följande" har gått fram :)

      Radera
  2. Jag vill gärna vara med i lotteriet och jag följer både dig och garnknyten på instagram :)

    SvaraRadera
  3. Så kul med lotteri jag vill vara med! Ska följa nuu. Åh, Harry Potter <3 annat har inte den här läsaloten gått superbra, men har ändå försökt tänka att jag ska hinna läsa något typ varje dag så det är ju nåt ändå :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så synd att det inte gick så bra för dig, hoppas det inte har varit för stressigt :)

      Radera
  4. Tack för att du ordnade läsaloten, det har varit jätteroligt! :D
    Jag vill vara med i utlottningen, följer dig sedan innan och nu även garnknuten. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så roligt att höra :D tack för att du var med :) lycka till i lotteriet !

      Radera
  5. Tack för att du anordnade läsmaratonet! :D Det blev en igångspark för mitt läsande igen, tog mig ur lässvackan, så det känns jättebra!

    Jag är gärna med på utlottningen, följer er båda på Instagram nu, och sammanfattar min läsning här:
    https://jmholmstrom.blogspot.se/2017/10/fall-into-fantasy-2017-en-sammanfattning.html

    SvaraRadera
  6. Tack för läsaloten :) <3 är med i utlottningen :)

    SvaraRadera
  7. På grund av jättemycket jobb hann jag knappt läsa någonting under veckan, men det var kul att vara med ändå. Det blev mer en "läsa-nåt" för min del. :) Jag får ta och skaffa Instagram till nästa gång istället. Hann inte nu.
    Tack för att du ordnade! Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha läsa-nåt :) men synd att det inte blev mer läsning för dig. Tack för att du deltog :) trevlig söndag, kram !

      Radera
  8. Följer er båda på Instagram så är så klart med i utlottningen. <3

    SvaraRadera
  9. Tror jag är för sent ute, men följer båda och ska strax min läs-a-lot-läsning

    SvaraRadera
  10. Tack så mycket för att du anordnade läsaloten. Min sammanfattning kommer på bloggen i morgon.

    Jag är gärna med i utlottningen och följer nu er båda på instagram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du deltog :) lycka till !

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek