Vill man så kan man

Så känns det verkligen idag. Jag har nämligen tänkt spela in ett videoinlägg SÅ länge och idag blev det äntligen av. Jag har flera gånger tidigare spelat in olika book hauls och taggar men i klippningsskedet bestämt mig för att inte publicera videorna. Jag gillar inte sättet jag pratar på, sättet jag pillar i håret stup i kvarten, känner att inlägget får bli ett i text och bild ändå. Men den här gången blev resultatet så pass bra så min video kommer faktiskt publiceras här på bloggen imorgon. Det kanske inte låter så stort men beslutet var ändå rätt så svårt att ta. 

Ni som videobloggar mycket, 
blir man någon gång helt nöjd ? 


Men nu tänker jag iallafall varva ner efter att ha sett på mig själv i över en timme och sätta mig ner och läsa några timmar. Ikväll kommer jag och min vän Madde åka och lyssna på en föreläsning som Anders Bagge håller här i närheten. Föreläsningen heter Vill man så kan man, därav rubriken. Ska bli intressant att träffa honom. 

Hoppas ni alla får en riktigt fin torsdag ! 

Kommentarer

  1. Jättekul med en video! :) Och bara så att du vet, vi som tittar kommer inte att tänka på hur du pratar eller om du grejar med håret. Vi kommer bara att tycka att du är du och att det är jättebra. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har nog säkert rätt för så tänker jag ju själv när jag ser på andras videor :) men det är ju lite obekvämt när man inte är van :) men tusen tack för peppen som alltid, kram !

      Radera
  2. Vad kul med video :D Och som svar på din fråga, nej :P. Inte jag i alla fall, det finns alltid något jag stör mig på i mina videos. Jag prata för snabbt, säger ett ord för slarvigt, gör något konstigt. Men det är ju så, man är sin egen värsta kritiker. Jag tänker aldrig på sådana saker när jag tittar på andras videos, då är jag ju bara glad över att få titta på någon som delar ett så stort intresse för böcker :D. Så man får försöka vara lite snäll mot sig själv och tänka att ingen annan stör sig på de där småsakerna som man själv hakar upp sig på i sina egna videos :).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att höra att jag inte är ensam om att kritisera mig själv :) jag älskar dina videoinlägg och skulle aldrig lägga märke till sakerna du nämner i kommentaren :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek