Fall Into Fantasy deltagarna


Alltså först och främst, wow ! Ni är så många som deltar i årets läsalot att jag har svårt att hinna med. Vilket lyxproblem. Här har jag samlat ihop alla deltagare så att det blir enklare att följa varandra under veckan. Hoppas alla länkar fungerar, bara att höra av sig om nåt är fel eller om det är någon jag har glömt helt vilket jag håller tummarna för att jag inte har gjort.

Önskar er alla en fin start på Fall Into Fantasy 2017 och ser fram emot att följa er alla under veckan!


Kommentarer

  1. Är så taggad på att vara med och se vad andra läser under veckan!

    Jag har instagram också https://www.instagram.com/sephchan/
    Hoppas ju på att vinna Harry Potter-prylen! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så kul att du är taggad :D men jaa jag följer ju dig på instagram, ska lägga till länken ikväll när jag kommer hem från jobbet. mer info om lotteriet kommer under nästa vecka :)

      Radera
  2. Vad roligt att vi blev så många! :D Jag finns också på instagram, nykom heter jag där :3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek