Välj alltid böckerna - mina läsplaner

Imorgon börjar årets Fall into Fantasy Readathon och här är vad jag har tänkt läsa under den kommande veckan.

Eftersom jag är mitt i Vi mor er och The Mysterious Affair at Styles (som jag läser på kindlen) så tog jag med dem här också men jag kommer nog i huvudsak satsa på de två andra under läsaloten. Alltså, Harry Potter och Fången från Azkaban och Saga Vol 1.



Några mål har jag också satt åt mig själv:

- när valet står mellan att välja tvserierna eller böckerna; välj alltid böckerna.
- läs något varje dag
- instagramma flitigt
- våga byta bok om den känns fel

Så - det är vad jag kommer fokusera på under läsaloten. Imorgon kommer ett inlägg upp med alla deltagare och ni hinner ännu med om ni inte ännu anmält er.

Nu ska jag med glädje kika runt bland era TBR-inlägg.

Kommentarer

  1. Ska bli spännande att se vad du tycker om Saga :) Jag har hört så mycket bra om den serien men inte läst den själv ännu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ser fram emot att börja med den också ! Har också hörr mycket bra om serien :)

      Radera
  2. Här är mitt! :)
    http://snowglitter.blogg.se/2017/october/fall-into-fantasy-read-a-thon-2017-tbr-2.html

    SvaraRadera
  3. Ja, vilka bra mål du har satt upp. Min TBR är helt orimlig du kan ju se inlägget här

    https://mittbokintresse.blogspot.se/2017/10/fall-into-fantasy-2017.html

    SvaraRadera
  4. Här är min tbr, eller, rättare skrivet: en lista med böcker jag kan välja mellan. Tänker som du: om en bok inte känns bra, byt! :)
    http://www.sofiesbokblogg.se/2017/10/fall-into-fantasy-20-27.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en bra inställning tycker jag :) Annars hamnar man så lätt fast.

      Radera
  5. Hej vill gärna vara med:)
    Mvh Michaela Larsson

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen med ! Har du någon blogg eller ett instagramkonto var jag och andra kan följa dig ? :)

      Radera
    2. Ja har Instagram där jag heter mikkan7q :)

      Radera
  6. Åh vilka bra mål! Tror jag härmar lite ;D och åh HP!! Så fint att ha det framför sig, trean är verkligen toppeeen (eller alltså det är väl förstå gången?:S)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsågod att härma :D jaa du minns helt rätt, jag läser Potter för första gången! Trean är min absoluta favorit av filmerna så ska bli såå roligt att äntligen läsa den ! :D

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek