Mina helgplaner i text, ljud och bild

Happy friday åt er alla ! Jag har tre fina lediga dagar framför mig utan planer och måsten. Så himla skönt. Jag ska nog bara mysa med maken och katterna, umgås med familj och vänner och klippa håret, yay. Och så blir det nog en höstig långpromenad eller två för vädret är underbart! Jaa och så ska jag läsa. Mycket. Vad jag läser just nu kommer jag visa imorgon. Så, det var mina flummiga helgplaner. Nej, en sak till.. Detta är mitt soundtrack för dagen.

Och joo, jag köpte en julkalender idag. Nej, gå ingenstans. Bara se på den. En julkalender i samma stil som pixiekalendern men med Mauri Kunnas böcker. Men jag lovar, jag kommer inte lista mina julklappsönskningar och favoritjulböcker riktigt ännu.


Kommentarer

  1. Alltså jag älskar Praying. Den går om och om igen här hemma!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har precis upptäckt den, så bra ! Får rysningar varje gång jag hör den :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek