Gratis är gott

Jag deltog i en fototävling för nån vecka sen som Anna Ahlund och Rabén&Sjögren (haha tänker på En förbannad podd varje gång jag ser förlagets namn) ordnade på instagram. Det var en fototävling där man skulle ta en bild kring Ahlunds senaste bok Saker ingen ser. Det här är bilden jag tog och vann med.



Tre personer vann ett massivt bokpaket och jag fick hem mitt igår. En superfin book bag och fem underbara böcker. Äger visserligen redan Du, bara och Ordbrodösen, plus har läst dem, men resten av högen ser jag fram emot så mycket. Tonårstjejens dagbok läste jag igår och gillade. Några texter ville jag bara ha en fortsättning på för jag kunde inte sluta tänka "hur gick det med kärleken ? Kriget ? Livet ?" Kommer tjejerna ut med del 2 så köper jag direkt. Stort tack för att jag vann ett sånt fint pris !

Kommentarer

  1. Grattis till vinsten! :D Tonårstjejens dagbok har jag kikat på på jobbet och blivit väldigt intresserad av!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ! Texterna var riktigt fina och boken var snabbläst. Blev sugen på att börja skriva dagbok själv igen :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek