Videoblogg - Vackra böcker

Här kommer nåt jag förstår att ni har saknat i ert fredagsmys. En finlandssvensk tjej som pratar bokomslag i en video av dålig kvalité och bland skrapljud av två galna katter. Ville ändå visa omslagen i videoformat och inte i bilder den här gången. Och note to self: ha på dig glasögon nästa gång så du ser att omslagen inte syns så värst bra. Med det sagt är jag glad att jag äntligen publicerade en video, har spelat in så många som sen inte blivit av. Så hoppas ni ska gilla den här. Trevlig helg till er !

Kommentarer

  1. Så fina böcker! Den där julboken var nog en av mina favoriter. Älskade snöflingor under omslaget! Och boxarna var ju helt underbara :). Hoppas det kommer fler videoinlägg framöver! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Älskar också Leinos bok. Kollade upp den förresten och den finns inte längre på engelska på adlibris tyvärr.. Kul om du gillade videon, har några andra ideer på videor också :)

      Radera
  2. Vilken fin tröja du har på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket ! Jag gillar den också :)

      Radera
  3. Gillar katterna i bakgrunden :,D jag har ännu inte våga göra videoinlägg, men din röst lät precis så som jag föreställt mig :) Jehuu. Kul med videoinlägg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du gillade videon :D ska låta katterna va med på riktigt någon gång :) om du nån gång o framtiden gör en video vet jag att den blir bra !

      Radera
  4. Jättekul att se din video! Finaste boken tyckte jag var julboken med snöflingorna, men även Jane Austen-boxen.
    Ser fram emot att få se de krafsande katterna i en video! :) Väldigt roligt att de var så ihärdiga.
    Väntar med spänning på nästa video. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så glad jag blir att du gillade den :) visst är de fina ! Katterna får vara med nästa gång. Jag går knappt gå på toaletten ensam heller, de vill med överallt :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek