Årets första besvikelse

Har haft en jobbig vecka med svår beslutsångest och många nervösa möten. Har därför inte läst mycket alls den här veckan. Kände iallafall för att tänka på annat och tog fram seriealbumet Lumberjanes. Vet att många gillar serien och jag älskar Noelle Stevenson som har illustrerat den så jag hade väldigt höga förväntningar.

Istället blev den alltså årets första besvikelse och bottennapp. Gillar karaktärerna men inte så mycket att handlingen skulle intressera mig. Och den lilla cliff hangern i slutet, nej den fick mig inte att vilja läsa nästa del.

Jag tror att jag har blivit för bortskämd efter Saga. De är ju så perfekta på alla sätt att jag nog förväntar mig samma nivå av alla serier numera. No pressure.


Kommentarer

  1. Åh nej, jag har nyligen köpt denna, hoppas jag inte blir besviken!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ojdå ursäkta :D men de flesta gillar den ju så hoppas du hör till den gruppen :D

      Radera
  2. Jag fattar faktiskt inte heller grejen med Lumberjanes, så då är vi två i alla fall :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt, trodde lite att jag hade missat något då jag inte gillade den :)

      Radera
  3. Hoppas alla möten gått bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag håller på att byta jobb och allt har varit väldigt påfrestande men det är på bättringsvägen nu :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek