Många favoriter samlade i Extraordinary Means Tag

Tack till Sandra på Snowglitter som taggade mig att göra Extraordinary Means Tag! 

1. I would give up internet for a month for a signed first edition of this book
 

 
2. I would give up pizza for a year if it meant that I could sit next to this author on a long plane ride 


 
3. I would sit through a thousand hours of commercials if it would ensure that Hollywood made this book into a movie
 
Tusen timmar av reklam skulle inte vara något om jag skulle få se dessa tre böcker filmatiseras !
 
 
4. I would never read a new book again if it meant that I could live inside this book

Visst vill jag också säga Harry Potter som många andra sagt, men för sakens skull säger jag The Land of Stories. 
 

 
 
5. I would let my Google search history made public if it meant that I could be best friends with this author
 
Fuskar lite och väljer världens roligaste kvinna; Ellen DeGeneres. Hon är ju kanske inte i första hand författare men ändå. 
 

 
6. I would donate everything I own to goodwill if it meant that I could date this book character in real life
 
Åh så svårt, jag blir alltid kär i karaktärer. Men de har tyvärr alla någon slags baggage som jag nog inte skulle klara av, ex. Augustus Waters och Will Traynor. + att jag ju har en rätt så fin pojkvän redan. varför ge bort alla saker då jag kan ha honom och behålla allt jag äger. 

tyvärr kommer jag vara en dålig medbloggare den här gången och inte tagga nån. jag utmanar iställe alla som inte gjort den ännu och inte fått någon tagg. kommentera gärna så jag hittar till ditt inlägg. 


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek