Spontanköp på akademen

Hittade inga av de böckerna på min 'höstens must-have lista' men gick ändå ut ur akademen med två nya böcker. Extremely loud and incredibly close har jag hört mycket bra om så var tvungen att köpa den nu. Half bad hade jag aldrig hört talas om men blev så intresserad då boken inte hade nån text på baksidan. Var tvungen att läsa första sidan av boken och blev mycket nyfiken. Hade inget internet så kunde inte kolla upp handligen så va gör man då? Jo, köper den såklart. Spontanköp som aldrig förr. Nån som har läst Half bad av Sally Green?

Kommentarer

  1. ja har half bad. synd att du hann köp den, du sku ha kuna få min hardback. Ja tyckt int alls om den. int ens lite, tyckt den va gnälli, långtråki utan action o int nån intressant person/character development. Men hoppas du tycker bättre om den än ja gör!

    SvaraRadera
    Svar
    1. äsch då va otur. jaa jag e lite för snabb ti köp böcker fast ja int vet nå om di. hehe, hoppas också att ja sku råk tyck om den iaf. tyckt bara de va intressant gjort av författaren att int lägg nån som helst beskrivning på boken på omslaget. hon lever väl på kunder som mig. :D

      Radera
    2. grejen e den att de e ganska mång som tyckt om den, men jag hadd problem me berättarrösten o berättar stilen, vilket gjo de ännu svårare att tåla historien o huvupersonen. ja köpt den o pga omslage mest, så du e no int ensam. men ja tyckt o de lät som en riktigt cool idé, men den föll platt på nå sätt fö mej. kanske ja nån gång lånar tvåan för o ge den en chans till, men tänker no int betal för den då den kommer ut...

      Radera
    3. Okej precis, ja kan hör av mig sen då ja ha läst den ;)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek