Barnes and Noble

har självklart hört talas om B&N förr men har aldrig besökt någon av deras affärer eller ens kollat in deras webshop. igår hittade jag ''i misstag'' hemsidan och på 5 minuter hade jag redan hittat massor jag ville ha !


Bookbags - det finns flera supersnygga bookbags av olika märken t.ex. B&Ns egna väskor och Penguin Books. De två på bilden fastnade jag mest för, speciellt ryggväskan ! 

Journals - besides di vanliga moleskine böckerna far B&N också annorlunda journaler som t.ex. flera olika så kallade one line a day - journals. där skriver man en mening per dag i fem år. en annan jag bara måste ha är I Can't Sleep boken. i den finns 70 olika ämnen att fundera över och skriva om de nätter man inte kan sova. 

Pussel - är på jakt efter de perfekta pusslet enda sen jag hade mitt underbara muminpussel som jag gjorde i våras. här hittade jag flera fina med världskartamotiv. 

Bok-accessoarer - speciellt dehär bokmärket med The fault in our stars quote på sku ja gärna ha ! ''Some infinities are bigger than other infinities.''

Disneyprylar - kan prata disney i flera dagar om jag börjar så ska hålla det kort. Utöver alla disney böcker och filmer finns också denhär underbara bordskalender med 365 fina bilder från de kändaste disneyfilmerna. i need it. 

Dessutom finns massor med mysiga böcker, inredningsprylar och mycket annat. det skulle ta flera veckor att gå igenom hela sidan. och oj vad mycket pengar jag skulle vilja sätta på allt härifrån. www.barnesandnoble.com är alltså sidan som fått mig att vara vaken allt för sent de senaste två nätterna.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek