Hur ser er drömsöndag ut ?

Sitter hemma hos pojkvännen och myser som alltid på mina lediga söndagar. Absolut min favoritdag på veckan. Oftast ligger vi sängen och ser film efter film (klagar absilut inte!) men idag måste vi dock kompromissa lite och mysa på olika håll; jag sitter i sängen och läser min första 3på3 och han spelar bilspel. Alla glada, alla nöjda här med.

Boken har blivit riktigt bra dessutom! Är glad att jag valde 4400 till utmaningen. Och här vid Bennys får jag läsa eboken på platta inte i telefonen som annars vilket får mig att läsa snabbare.

Vad gör ni helst en söndag som den här ?

Kommentarer

  1. Låter som en skön söndag!
    Jag älskar att ta det lugnt på söndagar och att ta mig tid till att läsa morgontidningen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst! Håller med dig på den punkten. Söndagar är till för att ta det lugnt :) tack för att du delade med dig !

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek