Bokbloggar jag följer

Även om jag inte läst bokbloggar värst länge har jag ändå samlat på mig några favoriter som jag kikar in på varje dag. Klicka på bilderna för att komma in på respektive blogg. 


A Bookish Adventure - bloggen är skriven av min vän Cassandra. Hon skriver fina recensioner och jag känner igen mig själv i henne i och med att hon nog också har diagnosen bookaholic.


Boktycke - snubblade in på Annas blogg för bara några dagar sen men fick direkt goda vibbar. Bloggen är personlig på ett sätt jag sällan hittar i bokbloggar, svårt att förklara men den blev en ny favorit.


Bokomaten -  Jag fastnar oftast för bloggar där det skrivs om annat än recensioner. Jag gillar att läsa om fina citat från böcker, böcker som blivit film, bilder på bokhandlar/bokhyllor etc. + d dessutom recensionerna. Och mycket sånt hittade jag i den här bloggen. Tummen upp för det !


Bokboxen - jag fastnade nog för de 6 korta meningarna i beskrivningen som syns här. Visst litar man liksom lite extra på proffsens åsikter och rekommendationer.


Beas Bokhylla - Överlägset snyggaste bokbloggen jag hittills har hittat ! vilket är ett otroligt stort plus i kanten enligt mig. blir så glad varje dag då jag klickar in på bloggen. 

Förutom dessa specifika bloggar kollar jag bokbloggar.nu flera gånger om dagen och läser de inlägg som intresserar mig såklart. Brukar också söka upp mina favoritböcker/böcker som är högt på min TBR lista på Adlibris och läsa de bloggar som har recenserat boken. 

Kommentarer

  1. Men gud, vad gullig du är! Så glad jag blir!! Och vilken fin blogg du har själv! märks att du lagt lite extra tid på att göra den snygg, du också.=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att jag kan sprida lite vardagsglädje :) tusen tack, det värmer ! :)

      Radera
  2. Hej! Tack för din kommentar och vad glad jag blir av att du gillar Boktycke :D Fick även själv tips på bloggar jag ska börja följa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va roligt att jag kan tipsa favoriterna vidare ! :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek