I väntan på bokreapaketet och Oscarsgalan

Februari är ju verkligen en fin månad ! För det första: bokrea ! Dum som jag var gjorde jag inte en förhandsbeställning även om jag redan för veckor sen hade valt alla böcker jag skulle köpa. Nej, jag beställde paketet i torsdags. Så nu kan jag bara vänta. Och vänta.

Den andra fabulösa händelsen i februari är ju självklart The Academy Awards. Inatt kommer jag sitta och beundra vackra kläder, gråta, skratta och hålla tummarna för att det iår ska vara DiCaprios år. Ja, glöm inte snacksen. Har så himla mycket gott förberett.

Men innan det ska jag spendera kvällen med Nathan och de andra i Half Wild. Och promenera i det fina vintervädret med min pojkvän. Åh du underbara söndag.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek