James Dashner tackar bokbloggarna

Äntligen läste jag ut The Death Cure som jag påbörjade i slutet av 2015 och var tvungen att sätta åt sidan pga för lite intresse. De 50 sista sidorna var bra men annars gillade inte boken lika mycket som de två tidigare. Älskade andra boken. Men nu är serien slut (eller en prequel har jag ju kvar, men den får lämna till senare) och jag som alltid läser författarens tack hittade en trevlig liten punkt i slutet av The Death Cure.


Alltid när jag hör författare prata om bokbloggare blir jag så glad. På Kulturkollos fantasymingel under bokmässan i höstas kallade Laini Taylor oss för hennes armé. Det lever jag länge på. Så roligt att vi alla är uppskattade. Heja bokbloggarna !

Önskar er alla en trevlig fredag och en riktigt fin helg !

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Slutet på To Kill A Mockingbird och read alongen