Ny design och andra nattfunderingar

klickade mig fram till min blogg just och blev förvånad själv över min nya design. hade glömt bort att jag gjorde den en natt när jag inte kunde sova. älskar att äntligen ha en vit blogg med en design som känns personlig och enkel. hoppas ni gillar den också. hoppas också att alla ser samma typsnitt som jag på mina inlägg för den är så mysig. 

tänkte tipsa om en tävling jag är med i på samma gång jag flummar. Elinas blogg fyller 3 år och hon ordnar tävling där man kan vinna massa olika böcker. Man förlorar ju inget på att vara med, älskar tävlingar ! här hittar ni till Elinas tävling och blogg 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Slutet på To Kill A Mockingbird och read alongen