Ett mer strukturerat bokbloggsår

För två år sen gjorde jag en bloggplanerare för bokbloggare. Den är inspirerad av Sandras bloggplanerare som hon gjorde nåt år tidigare. Tyvärr går inte länken fram längre så jag har inte hittat hennes inlägg men här kommer ni till hennes blogg iallafall.

Så här i början av det nya året tänkte jag påminna er om att bloggplaneraren finns att laddas ner gratis här. Inlägget hittar man också enkelt året runt uppe till höger under Bloggplaneraren.

I år kommer jag själv printa ut den i A5 storlek så den är lite smidigare att ha med till jobbet och så. Hoppas att den ska ge mig (och er) ännu mera lust att blogga.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Slutet på To Kill A Mockingbird och read alongen