Slalomläsning och ljudböcker

Jag är ett relativt nytt fan av slalomläsning. Jag har alltid minst två böcker på gång. En fysisk bok som jag läser hemma på kvällar och helgar och en e-bok som jag läser på luncherna vid jobbet. Nu har jag dessutom börjat använda Nextory så nu har jag också en extra ljudbok som jag lyssnar på då jag tränar, städar eller lagar mat.

För tillfället läser jag Nicholas Sparks Two by Two som fysisk bok, R. J. Palacios Shingaling som lunchbok och Sandra Beijers Allt som blev kvar som ljudbok.

Den enda "regeln" jag har är att böckerna ska vara rätt så olika varandra så att jag inte blandar ihop dem. Helst får en av dem vara non-fiction men så råkar det inte vara den här gången.

Tipsa mig gärna om era bästa ljudböcker/uppläsare eftersom jag är så pass ny lyssnare! 


Kommentarer

  1. Jag har också Nextory just nu vilket ökar antalet böcker jag slalomläser. Håller med om att de helst ska vara olika böcker, annars blir det jobbigt. ;)
    Jag tyckte Flickvänsmaterial var bra uppläst. Hade inte tänkt läsa boken men uppläsaren gjorde det så bra!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek