Jag tog boknörderiet till en ny nivå

Jag äger massor med bokprylar, allt från smycken och bokmärken till bokstöd och plastfigurer. Under julhelgen tog jag detta till en ny nivå och gjorde en egen bokpryl, en book sleeve. Sen dess har jag gjort en till och de blev båda presenter. 

Jag som aldrig har gillat att sticka drog nog virkningen ned i smutsen också men nu kan jag med glädje erkänna att virkningen passar mig bättre än att sticka. Nu har jag fått mersmak och kommer absolut göra många fler i olika färger och storlekar. 



Kommentarer

  1. Jag blir så lycklig över att du doppat tårna i virkträsket! Blir nästa projekt ett virkat bokmärke? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja blir lite förvånad själv att ja tycker de e så roligt ;) jamen absolut är det nästa steg! Ja ha bara int hunni sök nå inspo ännu hehe :D

      Radera
  2. Svar
    1. Tack! Jag vill ha en i varje färg och storlek nu :D

      Radera
  3. Nej va fina! Jag har själv köpt tyg för att försöka sy en booksleeve men har inte kommit mej för att börja ännu! ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Sydda book sleeves är så fina! Jag ser ofta tyger som jag tänker skulle passa att sy av :D

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek