Tis the season book tag

Hittade denna hos Nelly och kunde inte lämna den ogjord ! Julböcker, julgodis och julfilmer. Klarar knappt av så mycket fantastiskt på samma gång.

QUESTIONS:

1. Do you have a favorite Winter read?




2. Find a book with blue on the cover!


För att jag just fått hem den och den är väldigt snygg !




3. Find a book you’d use as the star on a Christmas tree? 




4. Pick one fictional place that would be perfect for a Winter vacation!


Jag måste fuska och säga en riktig plats p.g.a denna underbara film som jag älskar ! Boston under jul alltså, skulle vara så fint.





5. Pick one fictional character you’d take with you on your Winter vacation! 


Min nya favorit Jubilee från första historien i Let it Snow. SÅ. HIMLA. ROLIG !


6. Name one book on your Wishlist this year!


Bara se på den så fin !



7. Favorite Holiday drink, treat, & movie?


Raspberry&Rosehip te och Rocky Road framför någon av dessa filmer (utöver den jag nämnde i fråga 4):





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Slutet på To Kill A Mockingbird och read alongen