Nostalgi på hög nivå

Under 24 år har jag samlat på mig en hel massa prylar, brev, böcker, kläder och allt detta finns i lådor under min säng hemma. När jag idag skulle söka efter min hårddisk i alla dessa lådor hittade jag de här fina som jag helt glömt bort att jag har.

När jag var yngre läste jag varje nummer av tidningen W.i.t.c.h. och älskade serien ! Har någon gång på senare tid hittat hela samlingen men i form av seriealbum på loppis och sen har de bara hamnat bland allt annat. 

Så nu en timme före jag ska iväg på julklappsshopping med tjejerna tänker jag läsa första albumet och minnas känslan då en ny tidning fanns att köpa i affären.


Kommentarer

  1. Åh jag älskade de där tidningarna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. så kul att jag inte är ensam ! De var ju så spännande och fina !

      Radera
  2. Svar
    1. Ja visst var de bra ! Och jag måste säga att efter att ha läst lite i helgen tycker jag ännu att de är bra ! Men kanske man måste vara uppväxt med serien för att tycka det i den här åldern ^^

      Radera
  3. Älskade också witch när jag var liten. Typ bästa serien haha~ ������

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blir så glad att se att andra också förstått charmed med serien !

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek