Välkommen hem till mig

De som följer mig på instagram har kanske sett att jag för ungefär en månad sen packade ihop alla mina böcker och förberedde mig för att flytta ihop med min man efter att vi gift oss. Böckerna kom ganska snabbt upp men det var först igår som jag ordnade, flyttade om, tog bort, lag till osv. Grejen är den att jag har en bokhylla (+ en string pockethylla) i vardagsrummet och en i sovrummet. Därför vill jag självklart ha de lite extra fina böckerna där någon annan kan se dem också. De där som jag vill kunna peka ut och rekommendera. 

Slutresultatet ser ni här. Välkommen till mitt nya hem.


I ''finhyllan'' har jag valt att ställa mina fina bokboxar (Anne of Green Gables, Narnia och Jane Austen-böckerna), mina fantasy-ish serier, hela min Stephanie Plum serie, böcker jag läst och älskat samt böcker jag vill läsa helst igår. I stringhyllan står några favoritpocketar. 


I sovrummet står bl.a Harry Potter böckerna, fackböckerna, Nicholas Sparks samlingen och de böcker som inte står högst upp på listan av böcker jag är sugen på at the moment. 

Inser nu att detta inlägg blev lite av en book shelf tour vilket inte alls var meningen. Men jag tycker själv det är roligt att se hur andra bor så förhoppningsvis tycker någon av er att det var lite kul att få en inblick i var jag spenderar min fritid. 

Kommentarer

  1. Fantastiskt fint ordnat med dina bokhyllor!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket ! Det är ju så roligt att gå och plocka :)

      Radera
  2. Vad fint du har det! :) Tycker också det är jättekul att se sånt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag trivs så bra här :) ja visst är det, det blir ju lite mera personligt :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek