En riktig bra-lista

Jag är inte en negativ person och efter att ha skrivit En riktig skitlista kände jag att jag behöver skriva en bra-lista också. Så det är vad det här är.

I december har jag bokbloggat i 4 år. Under de fyra åren har jag skrivit 614 inlägg. Idag tänkte jag titta över vilka som har lockat flest läsare och vilka jag själv tycker har varit roligast att skriva.

Top 5 enligt antal läsare: 


Inlägget om Livet efter dig är överlägsen etta med flera tusen klick mer än andra inlägget på listan medan det bara skiljer några fåtal klick mellan de fyra följande. Jag har inga egentliga tankar om varför listan ser ut som den gör faktiskt men läsaloterna brukar nog locka speciellt många nya läsare vilket är kul. 



Mina egna favoriter ser nog lite annorlunda ut. Inte i ordningsföljd.


Klassikerinläggen minns jag att jag älskade att göra ! Det var några av de första ''special''-inläggen som jag skrev, som inte var vardagsinlägg helt enkelt och jag var så nöjd efter att ha publicerat dem. Idag kan jag nog inte hålla med mig själv i vissa av böckerna på båda listorna utan några har gått från en lista till den andra faktiskt men jag älskar känslan jag då hade av att ha skrivit ett unikt inlägg. Gillar också att länka till andra bloggar, berätta om och om igen varför jag älskar att bokblogga och såklart tipsa om världens bästa böcker. Björnstad är en av de bästa jag nånsin läst och det är alltid roligt att skriva om sånt. 

Stort tack till alla som kommenterar och läser, är så glad att ni finns. 

Kommentarer

  1. Åh jag kommer ihåg vad glad jag blev när du länkade till mig i det där inlägget :D. Tack själv för att du skriver bloggen! Det är jättekul att följa och läsa :) <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men vad roligt att jag kan sprida glädje med den listan! :) tack så mycket, det gläder mig <3

      Radera
  2. Tack för en supermysig blogg!<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack så snällt, bästa betyget ! <3

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek