Filurer som pryder min bokhylla

Även om böckerna står i centrum i bokhyllan älskar jag att sticka in lite andra saker dit emellan. Gärna saker som har med böckerna att göra.


På min gröna hylla får också den grönklädde Snusmumriken stå och mysa. Han är ett loppisfynd från i sommar.


Kattbokstödet har ni sett här tidigare och nu har den även en rosett runt halsen som jag fått av fina Sandra ! På samma hylla har jag också mina muminböcker som stöds av mumin.


Min bokmärkslåda har också synts till på bloggen tidigare, bland annat här. Lådan har en egen plats i hyllan ovanför min läsdagbok.  


Kindlen och min TBR-jar står på röda hyllan bredvid en till mumin (man fick nämligen två stycken i samma paket då jag köpte dem). Skulle dock behöva uppdatera TBRen snart, mycket nytt har kommit till.

Det var prylarna i min hylla. Tycker själv att det blir så mycket mer personligt då det dyker upp lite andra saker än böcker i hyllan också. Även om böckerna man läser också kan vara väldigt personliga ibland.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Slutet på To Kill A Mockingbird och read alongen