Böcker i min kappsäck

När detta inlägg publiceras sitter jag i tåget på väg till Helsingfors. Där ska vi se en fotbollsmatch först och sen resa vidare till Kreta! Jag, min pojkvän och två av våra bästa vänner. Kommer bli så underbart !

Som vanligt när jag packar väskan är största problemet: vilka och hur många böcker ska jag ta med på resan ? vet inte alls hur mycket lästid jag kommer ha, det blir nog antagligen mest på tåget och i flyget så därför tar jag endast med mig två böcker + målarboken Förtrollade skogen. Half bad är jag nästan halvvägs i och Anything but typical är väldigt tunn men jag tror faktiskt inte jag kommer läsa mer än det. Och känner jag mig rätt kommer jag ändå hitta en eller två böcker i nåt supermarket som jag vill ha.



Fastän jag inte är här kommer det ändå komma upp en hel del inlägg så kika gärna in. Ha en fin vecka, så hörs vi på riktigt 10.8. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Slutet på To Kill A Mockingbird och read alongen