Fler böcker jag vill läsa tack vare En förbannad podd

I början av året skrev jag det här inlägget var jag listade några böcker som tjejerna på En förbannad podd pratat gott om och som jag därför vill läsa. Från det inlägget har jag fortfarande inte läst Dumplin och Tala är guld men vill fortfarande läsa dem.

Nu har jag samlat på mig några fler. Av de här äger jag faktiskt alla utom en från tidigare så kanske jag nu äntligen läser dem också.


Vei äger jag inte men måste verkligen köpa den snart, har hört så mycket gott om den. Frågor jag fått om Förintelsen pratade Katta och Sofia i det senaste avsnittet jag lyssnade på så nu är jag otroligt pepp på att läsa den. Den blir nog årets första bok 2019. Tio över ett köpte jag direkt efter att jag hört avsnittet om den. Hade också precis sett den svenska tvserien midnattssol då så var redan superfascinerad av Kiruna. All the bright places har jag haft i hyllan i 3 år utan att ha blivit läst. Efter intervjun med Jenniifer Niven fick jag upp intresset för den igen.

Tack tjejer för att ni sprider läsglädje och glädje överlag, jag absolut älskar er blogg!

Och jaa, en bonus. Jag känner att jag villhöver se Buffy. Nu genast.


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Slutet på To Kill A Mockingbird och read alongen