En mycket inofficiell plan

Jag skulle igår välja nästa bok att läsa och möttes av det lyxigaste av alla lyxproblem; jag har för många bra böcker i hyllan! Hur ska jag kunna välja då jag vill läsa alla nu direkt? Jag fick välja ut och ställa tillbaka böcker många gånger innan jag hade de här kvar. Nio böcker jag vill läsa inom en snar framtid, absolut inom 2019. Ikväll ska jag sitta ner och läsa några första kapitel och förhoppningsvis kan jag bestämma mig för en.


En fin blandning av fantasy, klassiker och kärlek. Har ni läst någon av de här ? Vilken borde jag börja med ?

Kommentarer

  1. Vilket härligt lyxproblem du har. Jag har läst Jane Austen men den tillhör inte en av mina favoriter av henne även om den är bra. Sedan gillar jag Chris Colfers sagoberättelser men har ledsamt nog bara läst den första boken ännu. Men Nicholas Sparks berättelser går ju aldrig fel!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är så sugen på Sparks för det är så många år sen jag gjorde det sist. Av Austen har jag inte läst nåt ännu och tänkte att P&P kanske skulle vara en bra att börja med. Colfers första bok i serien gillade jag också! Så det är ett svårt val :)

      Radera
  2. Equilibrium är mycket bra enligt mig! Sedan är jag även mycket förtjust i Austens böcker.

    SvaraRadera
  3. Jane Austen, tycker jag! Eller kasnke Tio över ett, som också är riktigt bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. P&P började jag på med lite igårkväll så den kommer jag absolut läsa i januari iallafall :)

      Radera
  4. Equilibrium och Tio över ett är riktigt bra! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tio över ett ska jag absolut läsa i januari! Equilibrium är jag lite rädd för pga storleken men jag älskar ju Anna så det ska nog gå bra :D

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek