En liten söndagshyllning

Eftersom readalongen av Children of Blood and Bone blev inhiberad och läsningen för min del också gick väldigt långsamt tog jag upp The Smoke Thieves av Sally Green igen. Jag läste några kapitel i den för någon månad sen men så fastnade jag i Muminträsket och efter det glömde jag lite bort den. 

Nu har jag läst en tredjedel av boken och älskar den så mycket. Sally Green skriver exakt sånt språk som jag gillar och hennes karaktärer är alltid väldigt underhållande. Efter att ha älskat Half Bad vågade jag inte hoppas för mycket på TST men Green gör mig inte besviken. Ser så fram emot att följa den här serien. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Slutet på To Kill A Mockingbird och read alongen