En fantastisk TBR

Läsaloten närmar sig så tänkte titta på mina läsplaner och mål idag. Även om man inte behöver läsa fantasy brukar jag ändå vilja inkludera något övernaturligt i form av magi, andra världar eller dystopiska inslag. Den här gången tänkte jag läsa de här titlarna. The Smoke Thieves har jag 200 sidor kvar i så den tänker jag läsa ut först. Också The Ocean at the End of the Lane har jag påbörjat men har bara lyssnat en halvtimme ännu. Sen vill jag också läsa Saga vol. 7 och 8 om jag hinner, vilket jag tycker att jag borde.


Dessutom vill jag klara följande mål som jag satt åt mig själv:


  • Skippa tv:n och serierna så långt det går (idol på fredagen kommer jag dock inte missa) 
  • Läsa totalt 500 sidor under veckan
  • Läsa ut 3 st titlar (vilket då betyder att jag skulle klara mitt goodreadsmål för iår!) 
  • Instagramma flitigt 


Ska bli roligt att se vad ni andra har tänkt läsa och om ni har satt några mål. Hoppas vi alla får en fin bokvecka!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek