POP! vinyl - figurer

Den senaste tiden har jag sett så mycket om dessa söta figurer på många olika ställen. Har sett hur bokbloggare pryder sina bokhyllor med dem, galna fans som samlar på varje figur och överlyckliga barn med sina favoritkaraktärer.

Och inte kan jag ju vara sämre själv. Nej, efter många om och men (jamenar, det finns ju femtioelva figurer jag måste ha) så beställde jag tre stycken i samband med en bokbeställning jag gjorde från inget mindre än Barnes and Noble. 

Här är de tre jag bestämde mig för. Groot, Stitch och Lilo.  Är 100% säker på att jag kommer utöka min samling i framtiden. T.ex. med Ron Weasley, Castiel, the Peanuts, Baymax osv. osv. 


Vilka skulle du ha att stå i din bokhylla eller på skrivbordet om du skulle få bestämma ? Eller kanske du redan har hunnit samla på dig några ? tell me, tell me  !


Kommentarer

  1. du kommer inte bli besviken på baby groot, han står i min bokhylla också. Han är en bobblehead, så han dansar också om du missat det. Han är löjligt söt. Jag hade gärna haft nån HP figur och Ezio eller Kenway från Assassin's Creed spelen ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh längtar tills jag fårr hem honom :') HP gänget sku gärna få bo hos mig ^^

      Radera
  2. Skulle definitivt vilja ha någon från Harry Potter och Game of Thrones! De är så söta <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller så med dig ! Det finns en version av Daenerys som har en liten drake på armen ! Den behöver jag :D

      Radera
  3. ÅH nej varför tipsade du mig om dessa ;) Gah... Vill ha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe sorry ;) det är farligt att läsa bloggar :')

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek