Videoinlägg - Fall Time, Cozy Time Book Tag

Jag börjar känna mig semi-bekväm med att spela in videos nu och tänkte att jag kör ett fösök idag. Jag hittade den här taggen hos abookutopia  och kände att den kan vara en bra video att börja med. Det här kan gå hur som helst, kanske börjar jag videoblogga regelbundet eller så tar det igen ett år innan nästa video publiceras. Vågar inte lova nåt helt enkelt.


Här är frågorna som jag besvarar i videon. Dock har jag fritt tolkat och översatt dem till svenska. (Märkte också att jag helt glömde att svara på fråga 6. Men på den är svaret alltid choklad, oavsett årstid)


  1. CRUNCHING LEAVES: CHOOSE A BOOK THAT HAS RED/ORANGE/YELLOW ON THE COVER 
  2. COZY SWEATER: WHAT BOOK GIVES YOU THE WARM FUZZIES?
  3. FALL STORM: CHOOSE YOUR FAVORITE BOOK OR GENRE THAT YOU LIKE TO READ ON A RAINY DAY
  4. COOL CRISP AIR: WHAT’S THE COOLEST CHARACTER YOU’D WANT TO TRADE PLACES WITH?
  5. HOT APPLE CIDER: WHAT UNDER HYPED BOOK DO YOU WANT TO SEE BECOME THE NEXT BIGGEST, HOTTEST THING?
  6. PUMPKIN SPICE: WHAT’S YOUR FAVORITE FALL TIME COMFORT FOODS?
  7. WARM, COZY BONFIRE: SPREAD THE COZY WARMTH, WHO DO YOU TAG?
Och de jag alltså taggade i videon, om ni inte redan har gjort den i något skede, var Victoria, Sandra och Nelly

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek