När arbetet stör ens fritid

Den här veckan jobbar jag varje dag utom söndag och jag har bestämt att läsa ut Tredje principen innan månaden är slut så bloggen kommer nog få stå i ett par dagar tyvärr. Men bokbloggskärlek blir det på lördag som vanligt iallafall ! Så har jag också en inläggsserie på gång där jag visar upp olika kategorier i min bokhylla som t.ex. nonfiction i min bokhylla eller böcker på andra språk än svenska och engelska i min bokhylla (det namnet får jag nog fila vidare på). Och en födelsedags-bookhaul och vinterns vill ha, måst ha, ska ha böcker ! Men somsagt tror jag det måste vänta till nästa vecka, men nu har jag iallafall sagt det här så då MÅSTE jag ju blogga så småningom.

Ha en fortsatt fin vecka allihopa !


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek