Fall Time Cozy Time Book Tag

Stort tack till Sandra som taggade mig. Älskar hösten, böcker och taggar så det här blir nog bra !

Crunching Leaves 
The world is full of color – choose a book that had reds/oranges/yellows on the cover.



Cozy Sweater 
It’s finally cold enough to don warm cozy clothing: what book gives you the warm fuzzes?



Fall Storm 
The wind is howling & the rain is pounding – choose your favorite book OR genre that you like to read on a stormy day



Cool Crisp Air
Who’s the coolest character you’d want to trade places with?

Stephanie Plum, måste verkligen läsa nästa bok i serien snart ! De här tyska (visst?) utgåvorna är så söta.

Hot Apple Cider
What under hyped book do you want to see become the next biggest, hottest thing?


Coat, Scarves, and Mittens
The weather has turned cold & it’s time to cover up – What’s the most embarrassing book cover you own that you like to keep hidden in public?


Den absolut fulaste boken jag äger men inte skäms jag för den.

Pumpkin Spice
What’s your favorite Fall time comforts food/foods?

ÄLSKAR Suffeli Puffi ! I Sverige heter de Kina Puffar. Har i alla fall för mig att de är precis samma sak. Som Kismet och Kexchoklad.


Nu har jag ingen koll alls vem som gjort den här men jag chansar och vill att följande 3 ska göra tagen: 


Kommentarer

  1. Hahaha, nej men usch! Det omslaget var inte direkt fint xD tusen tack för taggen! Den verkar supermysig, ska ta och göra den snart, snart! Har faktiskt också börjat känna för lite dystopier på sista tiden, känns som om det var länge sedan sist :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek