Bloggträff under bokmässan !

Förberedelserna inför bokmässan har tagit upp min fritid de senaste dagarna. Hence, inget bloggande. Har sökt bloggträffar, har kollat på kartor så jag hittar till flygplatsen (här i Finland alltså, har så förbaskat dåligt lokalsinne), har kollat på packning men ärligt talat inte alls packat.

Sen har jag och Cassandra också som plan att gå och se The Scorch Trials på lördag om vi inte hamnar i värsta bokmässe-koma och somnar kl 20. Så, jag håller på och läser boken just nu och vill absolut läsa ut den innan filmen, så har läst varje minut jag haft över. Ska nog hinna få färdigt den till lördag.

Och hej, alla som är på bokmässan på lördag, hör upp ! 


Klockan 14:00 ordnar Anna på Bookshelf en bloggträff för alla som vill. Många bloggare är på väg och det skulle vara så roligt att träffa så många som möjligt ! Dock är tidtabellen ganska knapp just där och eftersom jag inte kan uppfatta hur stort stället faktiskt är ännu kan jag inte lova att jag kommer vara där själv men ska försöka mitt bästa för att kika in och iallafall säga hej.


Ser du en sån här galning i vimlet med 20++ kassar i handen och hjärtögon, snälla kom och säg hej, skulle bli så glad ! 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Slutet på To Kill A Mockingbird och read alongen