Fall into fantasy läsuppdatering och andra deltagare

Ungefär halva läsaloten har gått nu och hittills har jag inte fått så mycket läst, men det visste jag redan från början eftersom jag i lördags hade fotbollsmatch och förlovningskalas på schemat. Och söndagen är enda dagen i veckan jag träffar min pojkvän så läste inte många sidor igår heller. Men de följande 3 dagarna är jag helt ledig från jobbet och ingen annan är ledig så all in tid får gå åt att mysa med min kindle. 

Som jag nämnde tidigare läser jag The Maze Runner och hittills gillar jag den mycket ! Såg filmen på bio då den kom men jag minns förvånansvärt lite faktiskt. Eller kanske det var så att de frågorna jag har just nu inte blev besvarade i första filmen ännu ? Only time will tell. Det är iallafall väldigt spännande just nu så mer än så här bloggar jag nog inte idag.  

Under tiden kan ni följa dessa tre bloggare som också deltar i mitt mini-readathon denna vecka. 





Följ min instagram iregnet för att se fler bilder som kommer upp under läsaloten.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek