onsdag 13 maj 2015

Den tredje Wonder novellen är här !

Kollade mitt bankkonto idag och såg att amazon hade dragit 1,80€ från kontot. Åh, jag hade helt glömt bort att jag förhandsbeställt den här fina som släpptes igår ! 

Shingaling är den tredje novellen av R. J. Palacio, baserad på hennes bok Wonder men ur personers synvinkel som inte fick ett eget kapitel i boken. Den här utspelar sig året efter Wonder och nej så jag längtat ! Är dessutom ledig idag så ska nog mysa i regnet med Auggie, Charlotte och de andra ikväll. 



4 kommentarer:

  1. Jag såg din kommentar, jag är gärna med och svarar på några frågor! Är inte så aktiv på bloggen just nu, men hoppas att det ska ändra sig snart :) Min mail: jagochminabocker@gmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh så roligt ! Jag mejlar dig under veckan :)

      Radera
  2. What?! Hade inte en susning om att det fanns fler Wonder noveller. Roligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag blev också SÅ glad då jag upptäckte det här !

      Radera