Många fina läsupplevelser hittills i år

Mitt bokår har börjat riktigt bra och när jag idag kikade igenom min Treat Yo Self Challenge märkte jag att jag nästan klarat hela årsutmaningen. Att jag dessutom borde recensera många av de här är ju självklart men det får bli ett senare projekt.

Under januari-mars har jag lyckats pricka av följande punkter.



  • Lyssna på en ljudbok (Pax #9 Maran)
  • Läsa en bok med en kvinnlig huvudperson (Flickorna i parken)
  • Avsluta en serie (Systemet-trilogin av Anna Jakobsson Lund)
  • Läsa en klassiker (Harper Lees To Kill a Mockingbird)
  • Läsa ett seriealbum (Lumberjanes vol 1)
  • Läsa en non-fiction (Stephen Hawkings Min historia)
  • Läsa en bok av en för mig ny författare (Cirkeln av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren)


  • Resten av året kan jag se fram emot att:



  • Läsa en bok av en favoritförfattare (Sally Green, Dan Brown, Fredrik Backman eller Patrick Ness t.ex.)
  • Läsa en läskig bok
  • Läsa en e-bok



  • Kommentarer

    Populära inlägg i den här bloggen

    Always have something to look forward to

    Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

    Slutet på To Kill A Mockingbird och read alongen