Passionsdag - Binge watch all the episodes!

Förra veckan pratade jag om min kärlek till musiken. Idag vill jag fokusera på en annan stor förälskelse; Tv-serier. Det här inlägget handlar om alla de serierna jag sett, älskat, gråtit till, skrattat till och prioriterat före läxor, sömn och mitt eget sociala liv. Totally worth it!


De allra flesta serierna jag ser på gillar jag väldigt mycket. Vissa för stunden, andra för evigt. Mina allra största favoriter är One Tree Hill, Modern Family, Parks and Recreation, Prison Break, Stranger Things, Greys Anatomy, Cougar Town och Game of Thrones. De här är ju alla väldigt olika så vad har de då gemensamt ? Vissa är spännande, andra roliga. Men de har alla intressanta karaktärer, relationer och konversationer. Jag lockas av ett bra soundtrack, shockerande plot-twists och vänskap i alla de former.

Andra serier jag sett : 
(de i fet stil har jag gillat lite extra)

Vikings
SKAM
The Big Bang Theory
Supernatural
the 4400 
LOST 
24
The Walking Dead
Chicago PD/ Med / Fire 
Gilmore Girls
Making a Murderer
Pretty Little Liars
The Vampire Diaries
Friends
Brooklyn NineNine
The OC
Sons of Anarchy
House
How I Met Your Mother
Once Upon a Time
Band of Brothers
The Pacific
Glee
Scrubs
Greek
iZombie
Gossip Girl
Dexter
True Blood

Jag kommer kompletera den här listan allt eftersom jag ser nya serier eller om jag kommer på någon som jag glömt att nämna.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Slutet på To Kill A Mockingbird och read alongen