Fredagens fem frågor om böcker



1. En bok som ändrade min åsikt om någonting - A walk to remember av Nicholas Sparks fick mig att tänka att boken är inte alltid bättre än filmen. För faktiskt gillade jag filmen bättre än boken i detta fall.
2. Det mest överraskande slutet - Kanske Hungergames serien. Var aldrig riktigt säker på hur den skulle sluta innan den gjorde det.
3. Favorit-titel - We are all made of glue av Marina Lewycka
4. En bok ingen tyckte om men jag älskade - Håller mig till Hungergames serien och måste säga att jag inte hört många som älskat sista delen, Mockingjay så som jag gjorde.
5. Min favoritbok - Har ännu inte hittat någon riktig favorit som jag bara skulle vara tvungen att lägga i händerna på alla men tills jag hittar den säger jag The fault in our stars som är så fin.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek