DIY bokmärken och tavla

Nu kan jag äntligen visa här också de priserna jag hade pysslat ihop till vinnarna i min bloggtävling för en månad sen. För att vara med i tävlingen behövde man ett favoritcitat. Här ser ni varför.

Som första pris gjorde jag alltså en tavla med vinnarens citat på. Andra och tredje priset blev varsitt bokmärke, också de med respektive vinnares citat skrivet. Alla texter är skrivna på skrivmaskin.

Hade så roligt då jag gjorde dessa så kommer absolut göra det igen ! Måste bara utveckla lite fler ideer också.







Kommentarer

  1. Jättefin blogg du har :)
    Jag och min kompis gör en utmaning på vår bokblogg i jul. Du får gärna vara med! Kolla här: http://bokkram.blogspot.se/2014/12/bokkrams-12-days-of-christmas-challenge.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack! Har inte varit så flitig med bloggandet sen jul men kanske jag tar en fin slutspurt med er utmaning :) roligt !

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek