HISTORIENS BÄSTA LOPPISRUNDA

Förra veckan gick jag på loppis me mamma och mommo. De va flera veckor sen vi hadr varit sist så nu fanns det mycket nytt!

Fo dit me en 20 lapp och kom hem me 2 klänningar, en topp, en kofta, 3 bluray filmer och 5 böcker och dessutom 5 euro kvar.

Kan ännu idag int tro att ja hitta di böckerna ja hitta i så otroligt bra skick fö en sån liten peng. 1 euro styck va di o såg alla splitternya ut. Så ska de vara på loppis!

Graceling ha ja haft i kundvagnen många gånger på adlibris men de ha int blivi av. Nu hitta ja alltså den, dock på svenska  (de utvalda) men de ska ja väl no klara. The book thief har jag också länge tänkt köpa då den sägr vara en blivande klassiker. På samma gång hittade jag en annan bok av samma författare. De två andra böckerna lät så annorlunda från vad jag brukar läsa så jag var tvungen att ta dem också. Di låter alla såå bra !

Tack till dig som förstår att de lönar sig att lägga lågt pris på loppisvaror om du vill bli av me dem !

Kommentarer

  1. Wow va imponerad ja e av dina fynd! Boktjuven? skojar du me mej? D: vilket var detta underbara smultronställe? va de i stan eller i vasa?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Slutet på To Kill A Mockingbird och read alongen